1.Листи до Святого Миколая.
2. Свято Нового року.
3.Поробки до свята.
4.Наші роботи
9 листопада, в День української писемності та мови, в школі відчувався святковий настрій, бо багато учнів прийшло у вишиванках.
Знагоди цього свята зусиллями учнів початкових класів булла підготовлена виставка малюнків «Мова – жива душа народу».
Школярі 2 -А класу підготували виховний захід «Лунай, рідна мово!»
Українська мова буде жити вічно, якщо в серцях українців буде до неї така любов, як у нас.
В листопаді учні 2-А класу,на уроках Я досліджую світ, подорожували Євразією. Вони змогли побачити, відчути дуже багато цікавого та корисного. Подорож була вражаючею, захоплюючею, пізнавальною. Діти знайомилися з життям, традиціями та звичаями її країн.
1.Яка вона, Індія? Сарі- це традиційний жіночий одяг.
2.Діти відчули запах прянощів, які поліпшують смак страв: гвоздика, імбир, кориця, чорний перець.
3.А як захопило дітей мистецтво розпису тіла фарбою(хною)-мехенді. В класі,правда, ми цю роботу щодо видозмінили.
4.Діти розмальовували тварин та копіювали їх рухи.
5.Альпи- це найвищі гори Європи. Діти власноруч вирішили їх «відтворити»
6.Україна- найбільша держава на території Європи. Створивши карту - розмальовку, діти в маленьких сердечках,у кольорах прапора, показали свою віддану любов до країни.
7. Ми в Італії . Виготовлення піци
8. Прапор України з лего
1.Захоплююча подорож Африкою, Стародавнім Єгиптом .
2. Поробки «Золота осінь»
НАВЧАННЯ ГРАМОТІ
ОСЕРЕДКИ
ПЕРЕРВИ
СВЯТО МИКОЛАЯ
ГРАЄМО НА ПЕРЕРВАХ
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС "НАВЧАННЯ ГРАМОТІ"
МАТЕМАТИКА
МИСТЕЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ ТА ДИЗАЙН
РАНКОВЕ КОЛО
УРОКИ Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ФІЗКУЛЬТУРА
1 урок Англійська мова . Учитель Симонян Наталія Олександрівна
2.Урок навчання грамоти Робота в групах : складання слів із складів та фізкультхвилинка з використанням конструктору Лего.
3.Робота асистента Бондарь Аліни Олександрівни в інклюзивному класі.
3.У вільні хвилини на перерві.
4.Підготовка до слідуючого уроку.
Прийшло усвідомлення того, що дітей треба навчати по-новому, що перевірені століттями методи навчання та виховання не дозволяють в достатній мірі забезпечити успішну адаптацію випускників до життя в сучасному суспільстві.
Метод навчання, при якомудитина не отримуєзнання у готовому вигляді, а здобуваєїхсама у процесівласноїнавчально-пізнавальноїдіяльностіназиваєтьсядіяльнісним методом.
Сьогодні ми бачимо, щосаметакенавчання не тількиробить уроки цікавими, а засвоєннязнаньуспішним, але і допомагаєдітям набути досвідудіяльності й спілкування, завдякиякомуїмлегшесвоєчаснознайтисвоєпокликання і успішнореалізувати себе в житті.Для того, щобзнання учнів були результатом їхвласнихпошуків, необхідноорганізуватиціпошуки, управлятиучнями, розвиватиїхпізнавальнудіяльність, вчитиздобуватизнання - цефункціявчителя. У нашому класі цікаво пройшов тиждень «Ми- дослідники. Ми- винахідники»
На ранковій зустрічі розучили віршик.
Питання різні мене бентежать:
Чи справді небо таке безмежне?
Чому у морі вода солона?
Чому карасик у річці не тоне?
Я підросту і про все дізнаюсь,
Принаймні я дуже постараюсь!