Клопова Ольга олексіївна

2 а клас

грудень

1.Листи до Святого  Миколая.

2. Свято  Нового року.

3.Поробки до свята.

4.Наші роботи

Листопад

9 листопада, в День української писемності та мови, в школі відчувався святковий настрій, бо багато учнів прийшло у вишиванках.

Знагоди цього свята зусиллями учнів початкових класів булла підготовлена виставка малюнків «Мова – жива душа народу».

Школярі 2 -А класу підготували виховний захід «Лунай, рідна мово!»

Українська мова буде жити вічно, якщо в серцях українців буде до неї така любов, як у нас.

 

В листопаді учні 2-А класу,на уроках Я досліджую світ, подорожували Євразією. Вони змогли  побачити, відчути  дуже багато цікавого та корисного. Подорож була  вражаючею, захоплюючею, пізнавальною. Діти знайомилися з  життям, традиціями та звичаями  її країн.

   1.Яка вона, Індія? Сарі- це традиційний жіночий  одяг.

   2.Діти відчули запах  прянощів, які  поліпшують  смак страв: гвоздика, імбир, кориця, чорний  перець.

3.А  як захопило дітей мистецтво розпису тіла фарбою(хною)-мехенді. В класі,правда, ми цю роботу щодо   видозмінили.

4.Діти розмальовували тварин  та копіювали їх  рухи.

5.Альпи- це найвищі гори  Європи.  Діти власноруч вирішили їх «відтворити»

6.Україна- найбільша держава на території Європи.  Створивши  карту - розмальовку, діти в маленьких  сердечках,у кольорах  прапора,  показали свою віддану любов до країни.

7. Ми в Італії . Виготовлення піци

8. Прапор України з лего

 

Жовтень

1.Захоплююча подорож Африкою, Стародавнім  Єгиптом .

 2. Поробки «Золота осінь»

Прусак тетяна петрівна

1 А клас

грудень

НАВЧАННЯ ГРАМОТІ

ОСЕРЕДКИ

ПЕРЕРВИ

СВЯТО МИКОЛАЯ

Листопад

ГРАЄМО НА ПЕРЕРВАХ

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС "НАВЧАННЯ ГРАМОТІ"

МАТЕМАТИКА

МИСТЕЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ ТА ДИЗАЙН

РАНКОВЕ КОЛО

УРОКИ Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

ФІЗКУЛЬТУРА

Смалій вікторія володимирівна 1-б клас

1 урок   Англійська мова . Учитель Симонян  Наталія Олександрівна

2.Урок навчання грамоти      Робота в групах :  складання слів із складів   та   фізкультхвилинка  з використанням  конструктору  Лего. 

3.Робота  асистента  Бондарь Аліни  Олександрівни в інклюзивному класі.

 

3.У  вільні  хвилини   на  перерві. 

4.Підготовка до  слідуючого   уроку.   

Лютий

клопова ольга олексіївна

    Прийшло усвідомлення того, що дітей треба навчати по-новому, що перевірені століттями методи навчання та виховання не дозволяють в достатній мірі забезпечити успішну адаптацію випускників до життя в сучасному суспільстві.

   Метод навчання, при якомудитина не отримуєзнання у готовому вигляді, а здобуваєїхсама у процесівласноїнавчально-пізнавальноїдіяльностіназиваєтьсядіяльнісним методом.

Сьогодні ми бачимо, щосаметакенавчання не тількиробить уроки цікавими, а засвоєннязнаньуспішним, але і допомагаєдітям набути досвідудіяльності й спілкування, завдякиякомуїмлегшесвоєчаснознайтисвоєпокликання і успішнореалізувати себе в житті.Для того, щобзнання учнів були результатом їхвласнихпошуків, необхідноорганізуватиціпошуки, управлятиучнями, розвиватиїхпізнавальнудіяльність, вчитиздобуватизнання - цефункціявчителя. У  нашому класі цікаво пройшов тиждень «Ми- дослідники. Ми- винахідники»

На ранковій зустрічі розучили віршик.

Питання різні мене бентежать:

Чи справді небо таке безмежне?

Чому у морі вода солона?

Чому карасик у річці не тоне?

Я підросту і про все дізнаюсь,

Принаймні я дуже постараюсь!