liapovka.wixsite.com/psiholog-сайт психолога Рубіжанської ЗШ № 3 Ляповкі Ю.Ю.
Фестиваль думок- це те місце , це той захід де твоя думка важлива!Тут ти маєш нагоду вперше відчути увесь інтелектуальний та емоційний запал в обговоренні найбільш важливих, актуальних і гострих питань, що хвилюють.
Тому наша Рубіжанська школа І-ІІІ ступенів №3 вже вдруге організовує Фестиваль думок на базі своєї школи, дає змогу висловитися дітей та батьків, вчителів та гостей фестивалю, щодо різноманітних тем.
28.02.2020 Фестиваль думок було присвячено темі «Самоврядування».
Самоврядування- це добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати в дітях почуття господаря школи, класу, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму.
Учнівське самоврядування уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню у них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором. Загалом учнівське самоврядування є незамінним помічником педагогів. Для ефективної діяльності учнівського самоврядування необхідні відповідні умови.
На Фестивалі думок ми працювали більше 5 годин. Приймали участь ,як модератори вчителі, практичний психолог, батьківський комітет та, як волонтери учні 9 класу, а також учасниками фестивалю були діти нашої школи з 5 по 9 клас. Обрана тема для цього заходу виявилася дуже бажаною для учнів. Теорія та практика допомогла нам всім почути один одного! Вивчали ми, що ж таке самоврядування, навіщо воно нам у закладі, як працює, хто працює і тд. Ми працювали над собою «Я особливий», «Мистецтво працювати в громаді», «Бажаємо змін»- назва цих локацій кажуть все за себе. І звісно ми не пропустимо «Обмін досвідом». Бо обмін досвідом це завжди важливо для нашого життя, чи то ви вчитель, чи лікар, чи батьки або дитина. Наша локація працювала по відео-зв’язку зі школою №305 Дарницького району м.Києва. Члени самоврядування їх школи та всі учасники фестивалю думок мали згоду попрацювати один з одним, задати питання практичного характеру та отримати на них відповіді. Такий зв’язок нам допомогла організувати Вікторія Бекещенко – директор Центру Позашкільної освіти Дарницького району.
Ми вдячні всім організаторам, учасникам, модераторам та всім хто готовий розвиватися за те, що ми разом міняємо один одного, школу, суспільство!!!!
Всім Бажаємо успіхів !!!
20 лютого у Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбулася лінійка присвячена вшануванню героїв "Небесної Сотні", яку підготували учні 6-Б класу.
Класний керівник - Симонян Наталія Олександрівна.
РУБІЖАНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3
РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
від 14 лютого 2020 року м. Рубіжне № 23
Про відновлення освітнього процесу в школі
На виконання пункту 1 протоколу № 2 від 14.02.2020 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Рубіжанської міської ради Луганської області, наказу управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області від 14.02.2020 № 54 «Про відновлення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти міста» та у зв’язку з нормалізацією санітарно-епідеміологічних умов, зі зниженням рівня захворюваності здобувачів освіти на грип та ГРВІ
НАКАЗУЮ:
1. Відновити освітній процес з 17 лютого 2020 року.
2. Класним керівникам 1-11 класів повідомити здобувачів освіти, їх батьків про відновлення освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти.
3. Зуєвій С., секретарю школи, продовжувати вести щоденний облік відвідування здобувачами освіти навчальних занять та надавати до управління освіти.
4. Здійснити надолуження навчального програмового матеріалу різними способами його ущільнення.
5. З метою попередження подальшого поширення захворювань на грип та ГРВІ:
- забезпечити дотримання належного температурного режиму в приміщеннях;
- проводити провітрювання класів та зон рекреацій;
- проводити вологе прибирання класів з використанням дезінфекційних засобів та знезараження повітря класів;
- обмежити проведення масових спортивних та культурно-розважальних заходів.
2. Учителям-предметникам внести корективи до календарно-тематичних планів для виконання робочих навчальних планів та навчальних програм з усіх предметів у повному обсязі.
3. Розмістити даний наказ на web-сайті освітнього закладу.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників директора з навчально-виховної роботи Кравченко Л. та Ковтун О.
Директор школи Олена ГЕЙКО
30 січня у спеціалізованій школі № 3 відбулася урочиста лінійка з нагоди 77-річниці визволення Рубіжного, яку підготували учні 8-А класу. Класний керівник Кучеренко Євгенія Сергіївна.
29 січня 1918 року на підступах до Києва, під станцією Крути, зустрілися в пекельному бою українські підрозділи Центральної Ради та більшовицькі війська, які йшли з Росії.
Пам’яті полеглих у цій битві: українських юнкерів, студентів, гімназистів присвятили лінійку «Бій під Крутами» учні 11 класу начолі з учителем історії Алещенко Л.В.
27 січня 2020 року у спеціалізованій школі № 3 відбулась лінійка з нагоди пам'яті Голокост в Україні, яку підготували учні 7 класу. Класний керівник Шкатула Тетяна Миколаївна.
22 cічня 2020 року у спеціалізованій школі №3 відбулася урочиста лінійка присвячена до Дня Соборності України.
Підготували лінійку учні 11 класу з класним керівником Алещенко Л.В.
17 січня 2020 року у МКУ «Палац культури» відбувся міський фестиваль вертепів та різдвяних шопок.
До цього заходу долучилися і учні нашої школи.
Учні 7 класу (кл. керівник Шкатула Т.) підготували різдвяну шопку.
А учні 6-А класу взяли участь у номінації «Вертеп». Святкове дійство вони підготували разом з класним керівником Кліпперт І., педагогом – організатором Гармаш О. та вчителем музики Моїсеєнко Н.
Згідно плану роботи на канікулах учні 4-Б класу ходили на екскурсію до міської ялинки
2019-2020
навчальний рік
Тютюн, алкоголь, деякі ліки, токсичні речовини, наркотики тощо. Усі вони більшою чи меншою мірою впливають на мозок і психіку людини, її здатність тверезо мислити і відповідально діяти. Тому їх називають психоактивними речовинами (такими, що впливають на психіку людини).
Деякі з них використовують у медицині як знеболювальні чи снодійні препарати. Інші, хоч і небезпечні для здоров’я, але не заборонені законом. Це тютюнові й алкогольні вироби, препарати побутової хімії.
Однак є ще одна група психоактивних речовин, вживання яких є особливо небезпечним. Це наркотичні речовини, наркотики. Хоч наркотичний ефект можуть мати й інші психоактивні речовини, до прикладу, деякі ліки, та загалом наркотиками прийнято називати лише нелегальні препарати, розповсюдження яких заборонено законом
Вживання тютюну, поряд із вживанням алкоголю, неправильним харчуванням та малорухливим способом життя, є одним з основних чинників, що спричиняють неінфекційні захворювання і передчасну смертність населення. Куріння в підлітковому віці уповільнює темпи фізичного розвитку, ускладнює статеве дозрівання, негативно позначається на стані ще не зміцнілої серцево-судинної системи, легенів, інших систем організму.
Вплив алкоголю на поведінку людини. Найбільше алкоголь впливає на мозок, пригнічуючи його функцію. Поведінка людини при цьому залежить від вжитої дози
Причини вживання наркотиків. Наркоманія — одна з найболючіших проблем сучасності. Щодня ми чуємо про злочини, скоєні через наркотики, про зруйновані долі та вкорочені життя. Під загрозою опинилися підлітки, які мало знають про небезпеку наркотиків і не вміють опиратися тиску з боку наркоторговців і друзів. Молоді люди починають вживати наркотики з різних причин, зокрема:
Наркотична залежність не виникає за одну ніч. Це відбувається поступово, крок за кроком, часто непомітно для людини. За влучним висловом Семюела Джексона: «Пута звички є надто слабкими, аби їх можна було помітити до того моменту, коли вони стають надто міцними, щоб їх можна було розірвати».
Іноді людина сама не знає, може вона ще контролювати себе чи вже потрапила в тенета залежності.
Кроки до виникнення залежності
Крок 1. Експерименти з психоактивними речовинами.
Крок 2. Епізодичне вживання психоактивних речовин.
Крок 3. Вживання психоактивних речовин регулярно (раз на тиждень або частіше), але в малих дозах.
Крок 4. Неконтрольоване вживан¬ня наркотиків.
Ознаки наркотичної залежності:
• вживання психоактивних речовин , щоб відволіктися від проблем;
• нав’язливі думки про те, щоб дістати чергову дозу;
• продаж речей чи крадіжки, щоб роздобути гроші;
• провали в пам’яті, коли неможливо згадати, що робив напередодні;
• поява нових друзів, які вживають психоактивні речовини;
• відсторонення від родини і давніх друзів;
• втрата інтересу до всього, що раніше цікавило;
• напади тривоги, депресії, люті;
• постійні обіцянки не вживати наркотики, невдалі спроби зупинитися;
• вживання психоактивних речовин наодинці;
• виникнення абстинентного синдрому через відсутність наступної дози;
• потреба вживати більшу дозу, щоб відчути той самий ефект.
Захисними чинниками, що перешкоджають уживанню підлітками психоактивних речовин, є:
• міцна сім’я, залучення до життя сім'ї, увага до захоплень підлітка з боку батьків;
• успішний досвід навчання і спілкування у школі;
• успішна соціалізація серед однолітків;
• добре сформовані життєві навички;
• поінформованість про наслідки вживання психоактивних речовин.
Школа може допомогти учням у розвитку захисних чинників, зокрема й через:
• забезпечення захисного фізичного середовища у школі, у тому числі наявність охорони та чітких правил щодо заборони вживання психоактивних речовин на території навчального закладу;
• формування сприятливої загальношкільної атмосфери, що підтримує здорові стосунки між учнями і мотивує їх до здорового способу життя;
• розвиток в учнів знань про здоров'я, зокрема чинників, які впливають на здоров'я, негативні наслідки вживання психоактивних речовин;
• формування і зміцнення в учнів позитивної самооцінки, позитивних життєвих цілей, установок і навичок.
Використання залякування (опис жахливих наслідків паління, вживання алкоголю і наркотиків, перегляд відеофільмів) як основного педагогічного методу профілактики не дає позитивного результату. Підлітки зазвичай не ідентифікують себе з героями таких «лякалок». Крім того, залякуючи, дорослі часто перебільшують вплив на здоров’я психоактивних речовин і швидкість, з якою формується залежність.
Формування життєвих навичок дає найкращі результати: це дозволяє учням сформувати позитивну самооцінку і визначати позитивні цілі, успішно соціалізуватися в середовищі однолітків, не потрапляючи під їхній можливий негативний вплив і відстоюючи свої переконання.
Сьогодні 11 грудня 2019 року в Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 пройшов інтернет - урок з теми "«Молодіжна правнича платформа – впевнена позиція на юридичному полі», на уроці були присутні учні 11 класа
В Україні 21 листопада відзначають День гідності та свободи – свято на честь початку цього дня двох революцій: Помаранчевої революції (2004 року) та Революції гідності (2013 року).
Сьогодні - шоста річниця початку Євромайдану, що переріс у Революцію гідності. Після того, як тодішня влада відмовилась від європейського курсу, на Майдан вийшли активісти та студенти.
Цей захід в Комунальному заклоді "Рубіжанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3" підготували учні 8,9,10 класу.
ПОРАДИ БАТЬКАМ:
ЯК ВИРІШУВАТИ ефективно КОНФЛІКТИ У ШКОЛІ?
• При виникненні конфліктів в першу чергу батькам необхідно вислухати думку власної дитини, без оцінки її дій і звинувачень. Атмосфера при бесіді повинна бути довірлива.
• Враховуйте можливість фальсифікації інформації під час її передачі.
• Після цього обговоріть ситуацію, що склалася і акуратно підведіть дитину до думки про те, що причиною сварки стало непорозуміння.
• Наступним кроком має бути ознайомлення з точкою зору протилежної сторони конфлікту (вчителя, інших школярів)
• Контролюйте свої емоції. Уникайте суджень щодо дій та висловлювань протилежної сторони. ПАМ’ЯТАЙТЕ!
У жодному випадку Ви НЕ маєте права морально чи фізично чіпати іншу дитину!
• Пошук виходу з конфлікту має відбуватися при спільній бесіді батьків, учнів і класного керівника. Якщо спроби вирішення конфлікту зазнають фіаско, слід звернутися до шкільної адміністрації, психолога.
• Але якщо у дитини при конфліктах з однокласниками регулярно з'являються синці, доведеться діяти рішуче і підключати керівництво школи та інших батьків.
ПРОФІЛАКТИКА КОНФЛІКТІВ В ШКОЛІ
• Для того, щоб дитина не потрапляла в гущу конфліктів, виховуйте у неї почуття власної гідності та толерантне ставлення до оточуючих.
• Вивчайте школяра ні в якому разі не показувати свій страх і не піддаватися на провокації. Але при цьому необхідно прищеплювати в дітях повагу до вчителів та оточуючих.
• У тому, як уникнути конфлікту в школі, важливу роль грають і батьки. Слід постійно підтримувати зв'язок з класним керівником. У напружених ситуаціях не відстоюйте сліпо позицію вашої дитини, вислухайте і протилежну сторону.
Булінг (насилля в шкільному середовищі)
ми всі можемо допомогти це зупинити
Булінг (bullying, віданг. bully—хуліган, забіяка, цькування) — це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого
Ознаки булінгу
Типовими ознаками булінгу є:
• систематичність (повторюваність) діяння;
• наявність сторін—кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі;
• наслідки увигляді психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страху, тривоги, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.
Види булінгу
Людину, яку вибрали жертвою, намагаються принизити, залякати, ізолювати від інших різними способами. Найпоширенішими видами булінґу є:
• фізичний (штовхання, підніжки, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, нанесення тілесних пошкоджень);
• психологічний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміка обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж);
• економічний (крадіжки, пошкодження чи знищенняодягу та інших особистих речей, вимагання грошей);
• сексуальний (принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, прізвиська та образи сексуального характеру, зйомки упереодягальнях, поширення образливих чуток, сексуальні погрози, жарти);
• кібербулінг (приниженняза допомогою мобільних телефонів, Інтернету, інших електронних пристроїв).
Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу
Варто пам’ятати, що некожен конфлікт є булінгом. Цькування—це тривалі, повторювані дії, а одинична сутичка між учасниками таким не може вважатися. Наприклад, якщодрузі посварилися та побилися чи діти разом весело штовхалися, але одна із них впала і забилася—це не вважається булінгом. Проте, якщо однолітки начолі збулером регулярно насміхалися, принижували або ховали таки дали речі дитини, штовхали, невперше нецензурно обзивали та били, викладали в соцмережі непристойні чи від фотошоплені знімки дитини—потрібно негайно діяти.
ЩО ВАРТО ЗНАТИ І РОБИТИ БАТЬКАМ, ЧИЇ ДІТИ СТАЛИ ЖЕРТВАМИ БУЛІНГУ?
1. Відмовитись від двох крайнощів: стратегії«вирішити все і відразу»–коли батьки йдуть розбиратись з дітьми чи вчителями, і впроцесі застосування образ чи фізичного насилля з жертв перетворюють у кривдників. Друга крайність – це ж діти, самі розберуться. Комплекс жертви формується на все життя і дитина може стати патологічною жертвою і увиші, і виробочих колективах.
2. Вислухати дитину і заспокоїти її. Дитина має зрозуміти, що проблема вирішиться. І що її вини у цькуванні немає
3. Обговорити проблему з третіми особами (іншими батьками, вчителями) –без претензій та від стоювання своєї точки зору. Дитина може гіперболізувати або перекручувати ситуацію. І насправді в проблемі вона не жертва, а кривдник.
4. Звернутисьдовчителя, обговорити та стимулювати його провести відповідні виховні години з дітьми.
5. Написати заяву на директора, який і має збирати і відповідну комісію, яка розглядатиме проблему, і сформує звернення до поліції.
6. Небоятись звертатисьдо психолога – часто проблема дитини лежить у стосунках у сім’ї. Вона може калькувати чиюсь роль; дошкільного психолога– особливо, якщо дитина давно є жертвою усвоїй групі.
7. Незалежно від дій, що будуть застосуванні у школі, сприяти підвищенню самооцінки дитини, утому числі й через створення для неї додаткових соціальних середовищ (інші групи спілкування–наприклад, якісь секції чи гуртки).
8. Переведення дитини до іншої школи/класу–це крайний метод. Але завжди варто розуміти, що неподолання сформованої моделі поведінки жертви, призведуть до того, що дитину можуть цькувати і в інших класах
Після того, як повідомлення про вчинення булінгу надійшло до органів правопорядку, підрозділи поліції у справах неповнолітніх складають протокол про вчинення адміністративного правопорушення.
Після цього справа передається на розгляд до відповідного суду або судді за місцем вчинення правопорушення.
Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення та призначають вид і розмір покарання.
Строк розгляду справи судом – 15 днів для отримання ним протоколу про адміністративне правопорушення та матеріалів справи.
Доказам у справах про факти цькування можуть бути:
• поясненя особи, яку притягують до відповідальності,
• пояснення потерпілого та свідків,
• висновок експерта (якщо в результатів чинення правопорушення булла завдана фізична чи психологічна шкода),
• речові докази у вигляді зіпсованих особистих речей постраждалого,
• письмові документи,
• матеріали листування, в тому числі – переписки в соціальних мережах, відео-матеріали, на яких зафіксовано процесс цькування.
"Притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення булінгу (цькування) без рішення суду неможливе"
9 листопада в Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбулось свято з нагоди "Дня української письменості та мови", яке підготували учні 7 класу
В Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 24 жовтня 2019 року відбулась урочиста лінійка з нагоди Дню визволення України від фашистських загарбників, яку підготували учні 9,10,11 класу
У школі учні 4-А класу провели свято "Українська осінь". Пісні, сценки, анімація і веселий танець сподобалися глядачам. А в кінці свята кожен клас отримав кошик з яблуками.
Тиждень шкільної бібліотеки
ЗШ №3, які проходили під гаслом«Бібліотека Нової української школи – простір для освітніх можливостей кожного учня»
Зав. бібліотеки з класними керівниками Прусак Т. П. (1-а кл.), Семе-
новою Н. В. (1-б кл.) та Клоповою О. О. (2-а кл.)провели
День бібліотворчості
Заходи пройшли яскраво, весело, творчо!!! Діти читали, малювали, грали.
В школі триває конкурс на найкращу осінню композицію. Осінь - дивовижна пора року. І це диво одночасно яскраве та спокійне. Якщо б ми були художниками , то малювали б лише осінь
1 жовтня з 1991 року відзначається Міжнародний день людей похилого віку. У нашій країні це свято зветься Днем літньої людини. Це - свято чисте і світле, свято наших батьків, бабусь і дідусів, день, коли ми віддаємо їм свою любов, шану та вдячність.Часто саме на плечі дідусів та бабусь лягає виховання онуків. Нерідко саме вони замінюють вам тата і маму. Адже ваші батьки на роботі, і у них часто просто не вистачає часу, щоб відповісти на всі ваші «чому?», щоб розповісти казочку, заспівати пісеньку, навчити вишивати чи майструвати. От і доводиться звертатися до бабусь та дідусів. А вони — все встигають, на всі запитання відповідають. Любі дідусі та бабусі, спасибі Вам за те, що допомагаєте виховувати своїх онуків, що берете на свої плечі багато наших, батьківських турбот.
16 вересня в школі були проведені «Малі Олімпійські ігри» серед учнів 3,4,5,6,8 класів з метою популяризації Олімпійського спорту та ідеї олімпізму. Були проведені спортивні естафети, ігри такі як волейбол, теніс, та футбол серед учнів 9,10,11 класів.
1 вересня – День знань. Це свято зустрічі зі школою, зі своїми вчителями та однокласниками.
На подвір’я ЗШ І-ІІІст. №3 зійшлася уся шкільна родина: учні, вчителі, батьки та гості школи. Лунала урочиста музика, шкільні пісні, запальні танці.
Відкрила урочистості директор школи Гейко Олена Анатолівна. До її святкових привітань на адресу вчителів та учнів приєдналися гості свята: Юрій Арцев, керуючий справами виконавчого комітету .
Уся увага присутніх на заході була прикута до тих, хто вперше переступить цим сонячним вересневим ранком шкільний поріг – до першокласників.
Першокласники розповіли з яким нетернінням вони чекали на це свято і пообіцяли старшокласникам, що будуть старанно вчитися, любити школу і берегти її традиції.
На святі цього дня для першокласників було все вперше: перший шкільний день, перший дзвоник і перший шкільний вальс з першим вчителем.
85 країн світу, в тому числі й Україна, відзначають День матері 12 травня (у другу неділю травня).
Традиція відзначати День матері у травні походить зі Сполучених Штатів. Американка Анна Джарвіс почала кампанію в 1905 році, щоб вшанувати пам’ять своєї померлої матері, учасниці руху за мир Анни Рівз Джарвіс. Джарвіс-старша піклувалася про поранених учасників Громадянської війни з обох боків і займалася громадською діяльністю в сфері охорони здоров’я. Першим штатом, який почав відзначати День матері, стала батьківщина Джарвіс, Західна Вірджинія, у 1910 році.
Святкувати День матері в українській громаді було ініціативою Союзу українок Канади 1928 року. 1929 року її підтримали у Львові, та згодом свято заборонила радянська влада.
16 травня в Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбулася святкова лінійка з нагоди Дня матері.
Символ Дня пам’яті і примирення в Україні – червоний мак
У Європі і світі перемогу над нацизмом відзначають 8 травня, як День пам’яті та примирення. З недавніх пір в Україні також відзначають цей день.
7 травня 1945 року у французькому Реймсі начальник оперативного управління Верховного головнокомандування армійських сил Німеччини (ОКВ) генерал-полковник Альфред Йодль підписав акт капітуляції Німеччини. Але Антигітлерівська коаліція офіційно прийняла вже 8 травня о 23:01 за берлінським часом – у той час у Москві вже було 00:01 9 травня.
Отже, більшість країн світу відзначає День Перемоги над нацизмом 8 травня (офіційна назва свята – “День перемоги в Європі”), а країни колишнього СРСР – на день пізніше, 9 травня.
8 і 9 травня в Україні
В Україні День пам’яті та примирення – це нове державне свято. Воно було встановлене Указом президента України Петра Порошенка від 24 березня 2015 року, і цим же документом затверджено дату його святкування – 8 травня.Президент також доручив щорічно 8 і 9 травня проводити в Києві та інших населених пунктах заходи, присвячені Перемозі над нацизмом в Європі, Дня пам’яті і примирення і Дня Перемоги. Уряду було доручено посилити соціальний захист ветеранів і проводити заходи в школах та навчальних закладах України.
Рубіжанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 продовжує працювати над проектом «Глобальна освіта-знаємо права людини» і вже стала «Школою території прав людини».
Тренінг для учнів 7х класів «Знаю! Дію! Змінюю!»відбулися в рамках спільного проекту Благодійного фонду «Схід-SOS» і ЮНІСЕФ «Забезпечення захищеного середовища та доступу до психо-соціальної підтримки для дітей та підлітків у Луганській області», який фінансується в рамках громадського захисту та громадської допомоги ЄС.,в рамках якого навчання в області прав дитини, протидії Буллінг, створення безпечного середовища в школі.
Також в рамках спільного проекту Благодійного фонду «Схід-SOS» і ЮНІСЕФ «Забезпечення захищеного середовища та доступу до психо-соціальної підтримки для дітей та підлітків у Луганській області», який фінансується в рамках громадського захисту та громадської допомоги ЄС, був проведен тренінг для учнів 6, 8,9,10х класів «Знаю! Дію! Змінюю!», де діти працювали над темою лідерства та активної позиції.
Ми не зупиняємося- ми розвиваємося!- цей вислів вже є нашим девізом.
Працюємо, креативимо, включаємося до активного шкільного життя. Розумних людей, які вміють спілкуватися — багато, а ось мудрих, якізастосовуютьзнання на практиці і мало говорять — мало. Тому визначитеся, в якій сфері діяльності вам потрібен наставник і знання. Після цього знайдіть людину, яка має багато досвіду в данійобласті. І ми можемо з гордістю сказати, що наш вчитель з істроії та правознавства є такою людиною.
У березні місяці у сєвєродонецькому офісі БФ "Восток - SOS" вона проходила навчальний тренінг по конституційному праву.
14 лютого в ЗШ І-ІІІ ступенів №3 відбулася лінійка присвячена з нагоди Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 30-ї річниці виведення військ з території Республіки Афганістан. Її підготували учні 10 класу (класний керівник Ковтун О.Д.).
На вшануванні пам'яті учасників бойових дій були присутні учні 5-11 класів.
У бойових діях в Афганістані брали участь 165 000 українців, з яких загинуло 3500 воїнів, 9000 отримали поранення. За 30 років з моменту виведення радянських військ з Афганістану 26000 ветеранів-афганців, середній вік яких складав 50 років, померло.
30 січня в ЗШ І-ІІІ ст. №3 відбулася лінійка пам’яті про події під Крутами. Її підготували учні 9,10 класу.
На вшануванні пам’яті студентів, які героїчно загинули у бою під Крутами 29 січня 1918 року були присутні учні 5-11-х класів.
Мету лінійки-пам’яті учасники заходу висловили рядками вірша:
«Під Крутами вбивство, під Крутами гнів…
Ми все пам’ятаємо через тисячі днів.
І пам’яті свічка горить не згаса
І 300 сердець – наша гордість, краса.
Під Крутами квіти, «Реквієм» спів…
Пам’ятай, Україно, патріотів синів!»
27 січня 2019 року в ЗШ № 3, пройшла лінійка, присвячена Міжнародному дню пам’яті жертв Голокосту.
Підготували її учні 9 класу, які розповіли про трагічні події 1933-1945рр.
Цей день було обрано не випадково: саме 27 січня 1945 року було звільнено від фашистів найбільший з гітлерівських концтаборів, Освенцим, розташований в 70 кілометрах від Кракова. Всього у фашистських таборах смерт і було знищено шість мільйонів євреїв і мільйони людей інших національностей.
Загальна кількість загиблих українських євреїв можна оцінити в 1,8 млн.чол. У цілому Україна втратила близько 70% довоєнного єврейського населення. Це було складовою частиною трагедії Голокосту.
22 січня 2019 року в ЗШ №3 пройшла лінійка, присвячена Дню Соборності України. Підготували її учні 11 класу, які розповіли про Акт злуки між УНР та ЗНР, що був підписаний 100 років тому. На заході звучали слова про єдність українських земель, віру в щасливе майбутнє нашого народу в соборній Україні.
Учениця 9 класу Критинка Аліна привітала присутніх зі святом на лінійці чудовою піснею.
12 грудня 2018 року в Рубіжанській загалноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбулася інформаційна кампанія з питань реалізації проекту програми "Посилення життєстійкості та підвищення громадської активності підлітків і молоді у східній Україні", яка впроваджується за фінансової підтримки Європейского Союзу, ГО "Слов'янський культурний центр "Задзеркалля" реалізовує проект Конкурс Малих Грантів "Молода енергія громад" на території міст та селищ Донецької і Луганської областей.
Участь в заході прийняли учні 9-11 класів, та класні керівники:
9 клас - Сикало Дмитро Володимирович;
10 клас - Ковтун Олена Дмитрівна;
11 клас - Гаврильєва Людмила Петрівна.
За підсумками усього проекту активна молодь та переможці конкурсу грантів візьмуть участь у Фестивалях молодіжної активності, які відбудуться навесні 2019 року у Донецькій і Луганській областях.
"Молода енергія громад" передбачає надання малих грантів для залучення підлітків ( 14-19 років) та молоді ( до 25 років) для розвитку місцевих громад Донецької і Луганської областей. Крім грошової підтримки ініціатив, учасники зможуть освоїти навички проектного менеджменту, принципи організації роботи та громадської активності.
Подати заявку можливо заповнивши форми А та Б , які знаходяться:
https://fex.net/465563393661
«Людина-здоров'я-краса»
Сьогоднішня тема присвячена актуальній проблемі підтримки, збереження і примноження здоров'я на всіх етапах життєвого шляху людини.
Сьогодні обговоримо проблему стану здоров'я молоді, зміцнення його і продовження активної життєдіяльності.
Хочеться щоб ви задумалися про стан свого здоров'я і визначили наскільки здоровий спосіб життя ви самі ведете.
Здоров'я - головний дар, даний нам нашими предками. Як розпорядитися цим даром?
До Дня української мови і писемності учні 2-А класу (кл. керівник Самойлова Л.А.) підготували свято «Українська мова солов’їна».
Учасники заходу відгадували загадки, тлумачили фразеологізми, вивчали прислів’я. Діти читали вірші відомих українських поетів, співали чарівні мелодійні пісні про Україну.
Дійства, що відбувалися на шкільній сцені, створювали добру душевну атмосферу в залі, викликали у глядачів почуття поваги і любові до рідної української мови.
Учні 5-11 класів зібралися в актовій залі школи, щоб вшанувати пам’ять героїв різних історичних подій, які відстоювали національні інтереси України та громадянський подвиг, патріотизм, мужність людей, які продемонстрували свою гідність, своє прагнення до свободи на Майдані у 2004 та 2013 роках.
Підготували лінійку учні 7-А класу (кл. керівник Кучеренко Є.С.).
Хвилину мовчання учасники заходу присвятили героям революції Гідності, безвинним жертвам мирних жителів, воїнам – захисникам України, які загинули за її світле майбітнє.
Зав. бібліотекою Бєлова Н.М. оформила до Дня Гідності і Свободи виставку – спомин «Небесна сотня. Історія Нескорених».
Живи Україно, живи для краси,
Для сили, для правди, для волі!
Шуми, Україно, як рідні ліси,
Як вітер в широкому полі!
З метою пропаганди здорового способу життя, поширення ідей олімпізму, розвитку олімпійського руху шляхом залучення дітей до занять спортом, та з метою активізації ролі та значення фізичної культури і спорту в ЗОШ № 3 пройшов Олімпійський тиждень та олімпійський урок, в ході проведення якого учні школи дізналися про історію виникнення та проведення Олімпійських ігор, про українських олімпійців та їх перемоги.
Серед учнів молодших класів були проведенні «Веселі старти», а всі інші мали змогу випробувати свої сили, спритність та витривалість у спортивних естафетах.
1. КАРПЕНКО
2.КУЦЕНКО
3.СЕМИВОЛОС
У травні-червні 2018 року та в червні 2019 року на умовах повної анонімності Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» серед вчителів, науково-педагогічних працівників, представників адміністрації закладів освіти проводитиметься онлайн-опитування на тему: «Реформування освіти зсередини: точка зору представників освітянського середовища». Електронні форми опитування:
Респонденти зможуть індивідуально заповнити онлайн-анкету до 30 червня 2018 року у будь який зручний для них час, відзначаючи відповідним чином вибраний ними варіант відповіді. Участь в опитуванні є добровільною.
Відповідно до Положення про екстернат у загальноосвітнім навчальних закладах, затвердженого наказом МОН України від 19.05.2008р. № 431 Рубіжанська ЗШ І-ІІІст. №3 визначена навчальним закладом , на базі якого у 2017-2018н.р. здійснюватиметься екстернат.
За довідками звертатись
Гейко Олена Анатоліївна - директор
роб.тел.(06453) 6-39-30
моб.тел. 0935271824
0669157929
Якобчук Тетяна Анатоліївна- заст.директора
моб. тел. 0935311799
0955385656
МАТЕРІАЛИ ЩОДО ПРИЙОМУ ДИВІТЬСЯ ТУТ
Рубіжанська ЗШ І-ІІІ ст. №3
з 5 вересня 2017 року оголошує набір учнів 9,11 класів для здобуття освіти за екстернатною формою навчання. прийом документів з 5.09.2017.
За довідками звертатись
Управління освіти Рубіжанської міської ради
тел. 6-13-58
Бурлуцька Світлана Іванівна
Увага! Конкурс! "Вікі любить пам’ятки" (Wiki Loves Monuments) . Фотоконкурс, у якому можуть взяти участь усі охочі без будь-яких обмежень.
Докладна інформація про конкурс за посиланням
Конкурс імені Т.Г. Шевченка розпочато!
Зі святом Вас,учителі!
Діти за мир!
Олімпійський тиждень