2017-2018 н.р.


Свято рідної мови

9 листопада у нашій школі  святкували День української писемності та мови. Учні п’ятого класу підготували концерт, який дуже сподобався глядачам. Діти читали вірші, розігрували веселі сценки, всіляко прославляли рідну мову та закликали спілкуватися багатою, мелодійною, співучою українською мовою, не забуваючи про своє походження, про свій народ.


VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка розпочато!

10.10. 2017 у Рубіжанській ЗШ ІІ-ІІІ ст. №3 урочисто відкрили  VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Церемонію відкриття приготували і провели учні 5 класу ( кл. керівник Шкатула Т.М.). Юні артисти висловлювали подяку Кобзареві , вічному генієві та пророку українського народу, читали його вірші, демонстрували відеопрезентацію «Шевченко на майдані». На прощання ведучі побажали успіху учасникам шкільного етапу конкурсу.


Неделя информатики

С 21 по 25 ноября все школы города проводят  неделю информатики. Учащиеся школы с удовольствием принимают участие в подобных мероприятиях.

Среди учащихся 2 и 3 классов прошел конкурс рисунков на темы «Составные компьютера» и «Мышка моей мечты».  Всем участникам были вручены наклейки за участие, так как выбрать победителей очень сложно. Все ребята старались!

Учащиеся 5-А, 5-Б и 6 класса принимали участие в конкурсе плакатов на тему «Интернет». Победу одержал 5-Б класс.

7 класс принял участие в конкурсе «Юные мультипликаторы» - создание мульта в программе Scrath.  Победила команда «Агрус»(Сомова А., Секретарь К., Скрипник В.

Ученики 9 класса учавствовали в викторине «Компьютерия». Победу одержала команда «Машина времени»( Шутюк Д., Савченко И., Пономарев Д.) .

 


Свято осені

    25 листопада учні 2-Б класу ( кл. керівник Семенова Н.В.) підготували  для молодшої ланки школярів свято проводів Осені. Школярі у віршах, піснях, сценках, іграх розповідали про ознаки осені, славили її за щедрість, багатство і красу.

     В кінці свята Осінь пригощала смачними яблуками усіх присутніх у шкільній залі.

 

Проводжали Осінь діти зі словами: « Прощавай, Осінь!  Дякуємо тобі красно за твої щедроти!»


З 23.11 по 27.11 проходив тиждень інформатики.  Заздалегідь було оголошено про конкурси, які будуть проводитися.

        2, 4 класи приймали участь у конкурсі малюнків « Комп*ютер моєї мрії». Переможців конкурсу важко було визначити. Тому грамотами були нагороджені найкращі роботи:

2-А клас – Правікова Ельвіра, Гарькаєв Влад, Афанасьєвська Поліна.

2-Б клас – Рисухін Володимир, Маркович Марія, Есауленко Віктор.

4-А клас – Шишова Анна, Старікова Тетяна, Куценко Данил.

4-Б клас – Панченко Анастасія.

        Класи 5, 6, 7 та 9 приймали участь у конкурсах.

        Переможцями  конкурсу «Шукачі скарбів» у 5 класі стала команда «Вогонь»  ( Баклан Юлія, Булатова Марія, Зуєв Кліментій, Грибенко Вікторія).

        В шостому класі перемогу у конкурсі «Самий кмітливий»  здобула команда            « Ігронавти»( Секретар Кирил та Попов Єгор).

        Команда «Переможці» ( Ружинський Влад та Павленко Михайло) 7 класу  виправдала свою назву та зайняла I місце у конкурсі «Мультиплікатори».

        У 9 класі найбільш ерудованими  виявилася команда «Мегабайти»( Любар Ігор та Демченко Олексій)  та отримала перемогу  у конкурсі « Пригоди у Комп*ютеррі».

Вітаємо усіх учасників конкурсів! 

сВЯТО КВІТІВ

«Що? Де? Коли?»

27 листопада в 8 класі (кл. керівник Шкатула Т.М.)  була проведена  гра «Що? Де? Коли?».  Мета заходу: розширення і поглиблення знань з різних галузей науки, техніки, мистецтва, спорту, розвиток навичок колективної інтелектульної праці, виховання бажання самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці.

  Ведучою гри, педагогом-організатором Гармаш О.М., було запропоновано учням  Майляну Маїлу і Чередніковій  Олександрі  сформувати команди знавців. Маїл очолив команду «Спарта». До її складу увійшли: Вегулярний Б., Нежмаков В., Лічман І. Любарь І. Пушков В. (ф.1). Олександра  очолила команду «Діти капітана Гранта», в яку обрала  Несміянова В., Шевелєва А., Воронцову О., Єсипенко В., Самаркіну В. (ф.2).

    Гра  була проведена в два тури, по шість запитань  в кожному. Команди жваво обговорювали запитання ведучої, шукаючи правильну відповідь, але  не завжди з запропонованих варіантів відповідей остаточною  була обрана вірна. Учасники гри доклали максимум зусиль, щоб розкрити свої інтелектульні здібності, знання і отримати  перемогу (ф.3). Але фортуна не виказала своєї прихильності жодній із команд. Секретар гри психолог Ляповка Ю.Ю. оголосила нічію.

СВЯТО МОВИ

До Дня української мови та писемності, який відзначають 9 листопада учні 3-А класу ( кл.керівник Прусак Т.П.) підготували свято «Мова моя калинова», де розповідали цікаві факти про мову, читали вірші українських поетів, співали пісні, танцювали.

         З великим задоволенням учасники заходу  передивлялися уривки мультиків українських казок та грали в мовні ігри.

 

конкурс – рейда « Внимание, дети на дороге!

В рамках Всеукраинского месячника школьных библиотек, в рамках конкурса – рейда         « Внимание, дети на дороге!» 17.11.2017г. в 3- Б кл. ( кл. руководитель Семенова Н.В.) был проведен Час безопасности  « Правило дорожное – знать каждому положено».

  Мероприятие провели : педагог-организатор – Гармаш О.Н. и зав.библиотеки Белова Н.Н., юные инспектора движения , учащиеся 7 класса .

    Были проведены соревнования между командами : «Перекресток» ( команда мальчиков), и «Дорожные знаки» ( команда девочек) на лучшие знания правил дорожного движения.

    Капитаны команд вместе со своей командой отвечали на вопросы викторины, рисовали дорожные знаки, участвовали в конкурсах.

  Под большие аплодисменты учащихся класса были проведены конкурсы – «Эстафета водителей» - «Автокросс» и сказочный конкурс «Мульти-пульти».

   Коллегия жюри – Семенова Н.В. подвела итог мероприятию . ( Количество баллов обеих команд оказалась равным) – победила дружба.

 

      Зав. библиотекой Белова Н.Н. оформлена книжная выставка « Знаем правила движения, как таблицу умножения» . Проведен библиотечно - библиографический обзор . Оформлен открытый просмотр литературы.  

день гідності та свободи україни

21 листопада у Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  №3 була проведена лінійка з нагоди  Дня Гідності та Свободи України. Захід підготували учні 6-Б класу (кл. керівник Астахова Д.Є.). Вони розповіли про патріотизм і мужність громадян,  які  восени 2004 року та у листопаді 2013 року лютому 2014 року постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини і громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору.
     
Учасники заходу хвилиною мовчання вшанували память полеглих за cвободу і гідність України.
     
Зав. бібліотекою Бєловою Н.М. була оформлена виставка – спомин «Небесна сотня: історія нескорених».

Голодомор 1932-1933 років - геноцид українського народу

  23 листопада у Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів  №3 була проведена лінійка з нагоди вшанування пам'яті людей загиблих в 1932-1933 роках.  

  В історії бурхливого XX-го століття Голодомор 1932-33 років в Україні посідає особливе місце.

Перший масовий голод, що розпочався відразу ж після закінчення громадянської війни та придушення української революції, охопив значну частину України: Запорізьку, Донецьку, Катеринославську, Миколаївську, Одеську губернії. Причини його частково мали об'єктивний характер - посуха 1921 року, економічні наслідки першої світової та громадянської воєн. Але найголовнішими чинниками стали: крах сільськогосподарської практики тодішнього режиму, скорочення посівних площ у колишніх хлібородних районах внаслідок політики воєнного комунізму, директивні методи компартійного керівництва, яке розподіляло наявні продресурси на користь промислових центрів, передусім тих, що знаходилися поза межами України. 

  Голод 1932-33 років охопив ті ж самі регіони України, але цього разу  його спричинили,насамперед, політичні чинники. Голодомор 1932-1933 рр. був не випадковим явищем природного чи соціального походження, а наслідком цілеспрямовано застосованого тоталітарною владою терору голодом, тобто геноцид.

    Коли дослідники говорять про Голодомор 1932-33 рр., мається на увазі період з квітня 1932 по листопад 1933 рр. Саме за ці 17 місяців, тобто, приблизно за 500 днів, в Україні загинули мільйони людей. Пік голодомору прийшовся на весну 1933 року. В Україні тоді від голоду вмирало 17 людей щохвилини, 1000 - щогодини, майже 25 тисяч - щодня...

  Найбільш постраждали від голоду колишні Харківська і Київська області (теперішні Полтавська, Сумська, Харківська, Черкаська, Київська, Житомирська). На них припадає 52,8% загиблих. Смертність населення тут перевищувала середній рівень у 8-9 і більше разів.

   У Вінницькій, Одеській, Дніпропетровській рівень смертності був вищій у 5-6 разів. У Донбасі - у 3-4 рази. Фактично, голод охопив весь Центр, Південь, Північ та Схід сучасної України. В таких же масштабах голод спостерігався у тих районах Кубані, Північного Кавказу та Поволжя, де жили українці.

       Дослідники називають різні цифри загиблих під час голодомору: 5, 7, 9 та 10 мільйонів. Але, в будь-якому випадку, мова йде про МІЛЬОЙНИ безневинних жертв. А з урахуванням непрямих жертв (внаслідок повного фізичного виснаження, тифу, кишково-шлункових отруєнь, канібалізму, репресій, самогубств на грунті розладу психіки та соціального колапсу), за приблизними підрахунками, голодомор забрав життя 14 мільйонів людей. 

       Проте, критерієм масштабності трагедії є, очевидно, не лише цифри, а й здатність кожної людини сприймати чуже горе, як своє. Всеосяжність цієї національної катастрофи можна збагнути лише глибиною внутрішнього потрясіння кожного, хто вважає себе цивілізованою людиною.

   Без належної оцінки Голодомору 1932-1933 рр. в Україні - цієї найбільш цинічної форми політичного терору в історичному, соціологічному, правовому і політичному аспектах, неможливо сьогодні уявити історію Європи ХХ ст., збагнути саму суть тоталітаризму. Слід з повною підставою говорити про глобальну соціо-гуманітарну катастрофу в історії людства, а не лише українства. 

День збройних сил україни

5 грудня  2017 року в 4-А і 4- Б класі  пройшла відкрита виховна година, присвячена Дню збройних сил  України. Гостями заходу були військовослужбовці Рубіжанського військового комісаріату: 

1) Молодший сержант Яіцький Євгеній Валентинович;

2) Старший солдат Мартиненко Дмитро Юрійович 

 Учні гостинно зустріли їх , привітали віршами й піснями , прийняли активну участь у вікторині на  кращого  знавця  сучасної української армії. Дітям особливо сподобалася розповідь військових про особливості служби молоді в армії. Хлопчики засипали питаннями про техніку, армійську зброю. Справжньою винагородою для хлопців  стала можливість поборотися на ліктях з гостями свята. В кінці заходу  учні підписали  листівки захисникам  Вітчизни  з щирими  вітаннями і  побажанням  щастя, миру,  добра .

 

Історія збройних сил україни

   05.12.2017р. у 10 класі пройшла година спілкування "Історія Збройних Сил України", на яку завітали військовослужбовці міського військкомату.

    Учні представили презентацію, яка висвітлила шлях розвитку нашої армії протягом сторіч. Десятикласники взяли участь в обговоренні ролі професії військового у наш час. З особливим інтересом спілкувалися з гостями заходу, отримали відповіді на свої запитання щодо служби в Збройних силах України. 

Міжнародний день людей з обмеженими можливостями

Відзначення Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями – справедлива шана суспільства та нагадування всім про обов’язки перед цими людьми, які потребують підтримки та захисту у цей непростий час. Переймаючись буденними проблемами, ми повинні замислитися над непростою долею людей не тільки 3 грудня, а й протягом цілого року. Учні нашої школи випустили плакати  цієї тематики, підготували музичну композицію «Жага до життя». Були запрошені діти  центру соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, волонтери фонду Олександра Романовського та представники громадської організації «Мой город Рубежное», які привітали дітей подарунками.

ВсеукраїнськИЙ тиждень права

 Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але разом з тим в Інтернеті приховано досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих.

  8 грудня 2017 року в рамках Всеукраїнського тижня права  відбувся  обласний інтернет-урок права «Правовий статус та можливості неповнолітніх у сучасному комунікаційному суспільстві», який для учнів закладів загальної середньої освіти області за підтримки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації провели науковці  Луганського державного університету  внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка.

Захід відкрила заступник голови Луганської обласної державної адміністрації О.П. Лішик, яка підкреслила надзвичайну важливість обізнаності сучасної людини щодо захисту своїх прав та відповідальності за порушення законодавства.

Разом із доктором  юридичних наук, доцентом Письменським Є.О. школярі розглянули питання дисциплінарної, цивільної, адміністративної та кримінальної  відповідальності неповнолітніх за праворушення.

Новою та цікавою для підлітків була інформація про можливості Інтернету у галузі права. Доктор юридичних наук, доцент В.Ф. Нестерович. розповів про можливості доступу до різного роду юридичних ресурсів, ознайомлення з діяльністю будь-якого органу публічної влади та можливість дистанційно брати участь в управлінні державними та суспільними справами.

Тема комп’ютерних злочинів, відповідальності за їх скоєння та способів подолання інтернет-загроз у викладі доктора юридичних наук, професора Карчевського М.В. також викликали жваву зацікавленість  учасників уроку.

До проведення уроку були залучені вчителі заклади загальної середньої освіти, які за методичними матеріалами Луганського державного університету  внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка провели частину уроку у безпосередньому спілкуванні з учнями.

Загалом у інтернет-уроці взяли участь більше ніж 120 закладів загальної середньої освіти області. У порівнянні із минулим роком, коли  інтернет-урок було проведено вперше, кількість учасників зросла більш ніж на третину.

      Урок отримав високу оцінку педагогів, які відзначили актуальність, змістовність доступність та інформації, в також її особливу корисність напередодні міських та районних етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з права.

                

      

      13 грудня 2017 року в рамках патріотичного виховання учні 9 класу

ЗШ №3 (класний керівник Ковтун Олена Дмитрівна) відвідали Рубіжансько-Кремінський об'єднаний військкомат 

Здоровий спосіб життя

   14 грудня 2017 року в Рубіжанській  загальноосвітній школі № 3 була проведена агітбригада учнями 10 класу ( керівник заходу Ємчук Світлана Анатоліївна).

   Найважливішою якісною характеристикою суспільств являється спосіб життя людей, класів, націй, суспільства в цілому. Не випадково тип громадської формації часто відносять до умов способу життя. Проблема способу життя і його якості стає дискусійною через негативні наслідки науково-технічного прогресу, загострення екологічної кризи, глобалізації тощо.

Спосіб життя — це загальна формула щоденного буття особистості, типові, часто практиковані норми поведінки людей, спосіб їхньої діяльності в праці й побуті, у виробництві й споживанні як матеріальних, так і духовних цінностей. Способу життя не існує у тварин. Він є тільки там, де є культура. Тільки в людей культура організує, надає певну ритміку й символічний сенс сукупності подій, що характеризують спосіб життя. Культура й спосіб життя - дві сторони одного цілого.

Виокремлюють різні види способу життя. При цьому основою можуть слугувати певні системи соціально-культурних цінностей, пріоритетів: картини світу, розуміння норм, коло спілкування, інтереси, потреби і способи їх задоволення та ін. Приміром, здоровий спосіб життя передбачає правильне харчування, дотримання правил і норм гігієни, наявність умов на роботі й удома, заняття спортом, мінімальне вживання алкоголю тощо.

Можна також вести мову про спосіб життя "золотої молоді", номенклатури, інвалідів, про аскетичний (турбота про спасіння власної душі, спартанська скромність), студентський (асоціюється з безтурботністю й легким ставленням до життя), армійський, курортний, міський, сільський, злочинний та ін.

Здоровий спосіб життя (ЗСЖ) - це все в людській діяльності, що стосується збереження і зміцнення здоров`я, все, що сприяє виконанню людиною своїх людських функцій через діяльність з оздоровлення умов життя - праці, відпочинку, побуту.

Науці відомі багато прикладів пропаганди та ведення здорового способу життя науковцями, письменниками, видатними людьми тощо. Наприклад:

- Пол Брегг - розробник оригінальних технік дихання, голодування і дієти, Шелтон Герберт— дієтолог і автор книг по здоровому харчуванню,

- Амосов Микола Михайлович —автор новаторських методик в кардіології, робіт з геронтології та раціонального планування суспільного життя,

- Семенов Сергій Петрович —лідер співтовариства, учасники якого зацікавлені світоглядними питаннями, природою людини, його духовними можливостями,

- Жданов Володимир Георгійович — лектор і пропагандист, відомий своїми лекціями про здоровий спосіб життя, шкідливість тютюнопаління та алкоголю,

- Іванов Порфирій Корнійович — творець оздоровчої системи з низкою оригінальних ідей.

- Малахов Геннадій Петрович — російський популяризатор здорового способу життя. Розробив авторську систему оздоровлення та багато інших.

Складові ЗСЖ містять різноманітні елементи, що стосуються усіх сфер здоров`я - фізичної, психічної, соціальної і духовної.

Здоровий спосіб життя - це система поведінки людини, яка охоплює культуру руху, харчування, взаємини, повноцінне сімейне життя, творчу активність, високоморальне ставлення до довкілля, інших людей і до самих себе; це захоплення, любов до рідних, а також бажання творити добро. Вивчення стану проблеми в сучасних наукових дослідженнях дозволило сформулювати, конкретизувати і науково обґрунтувати умови ефективного формування здорового способу життя, а саме:

-ціннісне відношення до здоров'я і здорового способу життя розглядається як цільовий і змістовний компонент життєдіяльного процесу;

-оволодіння цінностями здорового способу життя,

системне вирішення проблем формування здорового способу життя в освітньо-інформаційному і поведінковому плані;

-диференційований і індивідуалізований відбір змісту, форм і методів формування здорового способу життя;

-програмно-методичне забезпечення формування здорового способу життя населення;

-облік не тільки власне виробничих перспектив такої реалізації, але і її рекреативних і реабілітаційних перспектив і можливостей.

Як показав аналіз освітньої практики, можна виділити наступні основні напрями по формуванню здорового способу життя:

Створення інформаційно-пропагандистської системи підвищення рівня знань про негативний вплив чинників ризику на здоров'я, можливостях його зниження.

Другий важливий напрям формування здорового способу життя - так зване "навчання здоров'ю".

                                              Висновки

Отже, здоровий спосіб життя - це все в людській діяльності, що стосується збереження і зміцнення здоров`я, все, що сприяє виконанню людиною своїх людських функцій через діяльність з оздоровлення умов життя - праці, відпочинку, побуту.

Складові здорового способу життя містять різноманітні елементи, що стосуються усіх сфер здоров`я — фізичної, психічної, соціальної і духовної. Найважливіші з них - харчування, побут, умови праці, рухова активність.

Для усвідомлення здорового способу життя важливі поінформованість і можливість доступу до спеціальних профілактичних процедур, що мають уповільнювати природний процес старіння, наявність належних екологічних умов, інших складових здорового способу життя, що стосуються переважно не тільки фізичного і психічного, а також соціального і духовного здоров’я.

 

  

 

святой николай

Каждое утро в день 19 декабря , засунув в руку под подушку или любопытный носик в сапожок, дети находят разные подарки. Это Николай Угодник, пока они спали, тихонько приходил и за то, что слушались, хорошо учились, проявляли доброту, оставил маленькие подарки.

 

         Откуда появилась эта хорошая традиция учащиеся начальных классов Рубежанской СШ I-III ступеней №3 узнали на празднике «День Святого Николая» , который подготовили учащиеся 1-А класса ( классовод Самойлова Л.А.) , учащиеся 1-Б класса (классовод Задарожняя В.И.).  

Лінійка до Дня соборності україни

   22 січня 1919 року на площі перед Київською Софією на велелюдному зібранні було урочисто проголошено злуку Української Народної Республіки і Західноукраїнської Народної Республіки. Цей день увійшов до національного календаря як великедержавне свято - День Соборності України, і відзначаємо його ми з 1990р. 

   В Рубіжанській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 міста Рубіжного до цього державного свята учні 10 класу ( класний керівник Гаврильєва Л.П.) підготували тематичну лінійку "Пишаємось , що ми - сини і доньки України". Урочистості з нагоди День Соборності розпочались Гімном України.

    При проведені заходу були використані документальні кадри подій 22 січня 1990р., коли у Києві наші сучасники у розмаїтті жовто-синіх знамен поєднали живим ланцюгом Злуки Схід і Захід України.

    У святкуванні Дня Соборності взяли участь представники громадської організації " Нова Дія", "Наше місто Рубіжне" : Голуб С.С., Гончарова В.В., Сацук В.О.

     Плекаймо все, що працює на ідею загальнонаціональної єдності.

 

Пам'ятаємо крути

       3 1 січня в ЗШ І-ІІІ ст. №3 відбулася лінійка пам’яті про події під Крутами. Її підготували учні 8 класу разом з учителем історії Алещенко Л.В. та педагогом – організатором Гармаш О.М.

        На вшануванні пам’яті студентів, які героїчно загинули у бою під Крутами 29 січня 1918 року були присутні учні 5-10-х класів.

Мету лінійки-пам’яті учасникизаходу висловили рядками вірша:

                          «Під Крутами вбивство, під Крутами гнів…

                               Ми все пам’ятаємо через тисячі днів.

                                     І пам’яті свічка горить не згаса

                               І 300 сердець – наша гордість, краса.

                                  Під Крутами квіти, «Реквієм» спів…

                                  Пам’ятай, Україно, патріотів синів!»

 

Булінг в дитячому середовищі

        В загальноосвітній школі  I-III ступенів №3 відбулася зустріч учнів 6-А та 6-Б класів з працівниками патрульної  поліції: Князєвою Є.І. та Єфремовим І.В. 

      Була проведена бесіда на тему : «Булінг в дитячому середовищі». Інспектори поліції відповідали на запитання школярів.

          Булінг (bullying, від анг. bully - хуліган, забіяка, задирака, грубіян, насильник) визначається як утиск, дискримінація, цькування. Цей термін означає тривалий процес свідомого жорстокого ставлення (фізичного і психічного) з боку дитини або групи до іншої дитини або інших дітей. Булінг також визначають як тривале фізичне чи психічне насильство з боку індивіда або групи у відношенні індивіда, який не здатний захистити себе. Булінг - явище глобальне і масове.

         Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження тощо аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.

           Сьогодні проблема насильства, здійснюваного самими дітьми один до одного, актуальна і для учнівської молоді школи.

                З метою посилення інформаційно – просвітницької роботи , яка спрямована на збільшення знань про всі форми булінгу в дитячому середовищі.

                У ході заняття учням було надано практичні поради, як не стати жертвою булінгу та як правильно розв’язувати конфліктні ситуації.

               Наприкінці заняття учні висловили свої думки сказавши, що те, що принижує людську гідність – є зло, все, що звеличує гідність людини – добро.

              Пам’ятайте ! Потрібно бути уважними до людей, особливо дітей, які вас оточують, та не залишати їх у біді.

 

Т.Г.Шевченко

9 березня  в 3 класі (кл. керівник Семенова Н.В.) відбувся позакласний захід до Дня народження Великого Кобзаря – Т.Г.Шевченка. До його підготовки і проведення долучились члени шкільного парламенту дитячої країни «Джерело» Критинка Аліна та Щербакова Злата. Третьокласникам було запропоновано ряд конкурсів  на знання життя і творчості Тараса Шевченко. Учасники заходу закріпили знання, отримані під час проведення конкурсів , переглядом фільму про життя Великого Кобзаря. 

здоровый образ жизни

                                        Добрый день дорогие ребята!

     Наш устный журнал "Я выбираю здоровье" посвящен здоровью и борьбе с вредными привычками. 

       Что такое здоровый образ жизни? Что такое вредные привычки и как с ними бороться? И сегодня мы вместе попробуем дать ответ на эти вопросы здоровому образу жизни - "ДА". Вредным привычкам - "НЕТ".

конкурс читців

23 березня 2018 року  в школі пройшов конурс читців, присвячений Всесвітньому дню поезії. Організатором конкурсу виступала заступник директора з навчально-виховної роботи Кравченко Л.Ю., а підготоували і провели захід учні 3-А класу ( класовод Прусак Т.П.) та 10 класу ( класний керівник Гаврильєва Л.П.).

        Гостями конкурсу були волонтери громадської організації " Нова дія" на чолі з Голубом С.С. ( керівник ГО " Нова Дія" О. Романовський). Гості завітали на свято з подарунками.

          В конкурсі взяли участь учні 1-10 класів ( 38 учнів). Конкурсанти читали вірші українських та російських поетів. Конкурс пройшов за чотирма номінаціями : " Моя Батьківщина", "Дитинство", " У світі природи", " Проба власного пера".

       Всі учні добре підготувалися до конкурсу. Учні, які найкраще виступили, були відзначені шкільними грамотами та подарунками від громадської організації " Нова дія".

            В номінації " Моя Батьківщина" І місце зайняла Максимчук Альбіна учениця 4-Б класу класу, ІІ місце - Карібова Маргарита, учениця 3-А класу, ІІІ місце - Паршин Данило , учень 6 - Б класу.

             В номінації " У світі природи" І місце зайняла Коломієць Анастасія, учениця 7 класу , ІІІ місце - Почтарьов Владислав, учень 3 -Б класу, ІІІ місце - Авдашкіна Аліна, учениця 9 класу.

     В номінаціі "Дитинство" І місце зайняли Коробченко Іван і Стрижньова Аліна , учні 4 - Б класу , ІІ місце- Опудало Дар'я , учениця 3-Б класу , ІІІ місце - Агеєва Юліана , учениця 1- Б класу.

           В номінації " Проба власного пера" виступів  Колесніков Денис, учень 6-А класу.

         Підготували конкурсантів вчителі : Задорожня В.І., Прусак Т.П., Семенова Н.В., вчителі початкових класів; Гаврильєва Л.П., вчитель української мови та літератури ; Кравченко Л.Ю., вчитель російської мови та літератури. 

                 Вітаємо переможців конкурсу!!!

 

 

ДЕНЬ ГРАЖДАНСКОЙ ЗАЩИТЫ

      Ежегодно весной в нашей школе проводится День гражданской защиты.

В этот день, 19 апреля были проведены следующие мероприятия: открытые уроки по «Основам здоровья», уроки-викторины, устный журнал «Здоровья человека-здоровье нации», уроки дискуссии по просмотренному фильму, а на школьном стадионе встретились команды 8,9,10 классов для проведения спортивных соревнований с элементами гражданской защиты. Победителем стала команда юношей 10 класса. По специальному сигналу все учащиеся и работники школы в строгом порядке проследовали в точку сбора – школьный стадион. Школа эвакуировалась за 4 минуты, и все прониклись важностью дисциплинированной эвакуации.

В этот день школу посетила бригада, которая показала отработку действий Рубежанского городского управления ГУ ГСУС при тушении пожара в здании и на территории школы. Спасатели познакомили ребят, с оборудованием;  которые они применяют в своей работе.  

 

В День гражданской защиты учащиеся школы отлично справились с задачами, которые были поставлены перед ними и , преодолев все сложности, успешно завершили его.